marți, 8 octombrie 2013

7 Octombrie - nu doar o simplă zi din săptămână !


7 Octombrie 2013 a fost o zi interesantă se pare . Sunt sigur că o  să întrebi "De Ce ? " iar eu , că sunt un băiat de treabă răspund imediat .

 Păi , în primul rând avem o premieră pe scena Rock . O trupă dragă mie , MT Place , au lansat primul lor material video , PRIMUL VIDEOCLIP din istoria acestei trupe constănțene  .
 Despre MT Place am mai vorbit , îi puteți găsi  aici : www.facebook.com/mt.place , așa că trecem direct la subiect  . Piesa ce beneficiază de această înregistrare video se numește  "SOARE "



 Felicitările mele copii , pentru că-mi sunteți dragi  :) .
 Și dacă tot ați intrat pe un făgaș normal in evoluția unei trupe , firesc și normal , următorul pas ar fi lansarea și a unui prim material discografic de studio , un prim ALBUM , nu ?

 Spuneam de două evenimente , parcă , nu ? nu așa am spus ?. Mea culpa .

 Da , au fost doua evenimente pe placul meu ..și cum despre primul am vorbit , urmează  să menționez un material venit din partea unei trupe cu state mai vechi   , și anume : ZadaR  (Dan Tudor -lider vocal și chitară ; Vali Andronache - voce și chitară  ; Jerry Zsolt - tobe  ; și nu în ultimul rând Sto Adrian - chitară bass , originali din Alba Iulia ) au  un nou videoclip , o înregistrare a piesei "Melancholia "


 Nu  vreau să fac din această postare o recenzie a celor două premieri , aș fi subiectiv  menționând că amândouă formațiile sunt pe placul meu ..

2 comentarii:

  1. Tineretea contra-ataca! Foarte simpatici :) felicitari
    Dar cred ca cei de la ciocolata ROM ar avea o problema cu chitara baiatului. Poate obtin o sponsorizare pentru instrumente noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha ...nu ne legam de micile detalii ..alea sunt doar artificii :) ii apreciem pentru ceea ce fac , nu ?

    RăspundețiȘtergere