marți, 15 mai 2012

TRIOSPHERE au lansat "Marionette"

           Initial am vrut sa incepem ziua cu melodia asta, dar intre timp mi-am adus aminte , aseara am primit un e-mail  in care imi era prezentata melodia celor de la Cadaveria...asa ca am lasat piesa "Marionette" a celor de la Triosphere pentru a incheia ziua .
           Nu stiu daca am facut bine ,  sau nu.., stiu doar ca piesa suna atat de bine incat nu pot rata momentul.

            " Marionette " , figureaza pe cel de-al doilea album al trupei, album lansat in anul 2010  fiind intitulat The Road Less Travelled .
            Scenariul videoclipului este unul simplu, avand-o in prim plan pe Ida Haukland , solista trupei , care , cu a sa chitara bass, este o aparitie interesanta si atractiva, chiar sexy :).
            Linia melodica este una armonica, in limita unui progressive metal.

             TRIOSPHERE , infiintata in anul 2004  , formata din Ida Haukland - voce si chitara bass ; Marius Silver Bergesen  - chitara ; Ørjan Aare Jørgensen- tobe ; Tor Ole Byberg - chitara , este o trupa Norvegiana , adoptand ca si gen un progressive heavy metal .

        Zic sa ascultam piesa  , de care eu unul sunt incantat, dar astept si parerile voastre .
       


        Track list-ul complet al The Road Less Travelled
  1. Ignition        
  2. Driven
  3. Human Condition
  4. Death of Jane Doe
  5. Marionette
  6. The Road Less Travelled
  7. The Anger and the Silent Remorse
  8. Watcher
  9. Twenty One
  10. Worlds Apart
  11. The Last Haven
  12. Echoes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu