vineri, 15 noiembrie 2013

Serif Stelar by AURA , muzică și versuri

"Șerif Stelar " by AURA  ( primul single al noului proiect muzical semnat Aura și Mihai Dănciulescu )

Dac-ar fi s-ajung la stele
doar cât aș clipi
dintr-un pas sunt sus cu ele
ție ți-aș zâmbi
ceru-ntreg ar fi cu mine
de mână ne-am lua
aș colora valuri fine
în nori m-aș legăna
mai sus, sunt un șerif stelar
mai sus, în vise eu apar
aș pune vântul să m-asculte
să-mi cânte ce vreau eu
luna să-mi scrie în cuvinte
vise din gândul meu
și să mă-ntorc apoi la tine
și să renasc din sori
apa de foc sa ne sărute
și să renasc din flori.
mai sus, sunt un șerif stelar
mai sus, în vise eu apar...



Proiectul muzical AURA a luat ființă după plecarea celor doi din trupa STEELBORN , lor alăturându-se în completarea formației   Cristian Tibi - chitară bass ; Răzvan Staicuț - tobe și Manu Burcea la clape

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu