vineri, 29 noiembrie 2013

Gratis , albumul "FREAK SHOW " by Dirty Shirt


     Da prietenași ,  am de dat una bucata album variantă electronică oferită cu drag de către Dirty Shirt 

"Freak Show " este cel de-al treilea material discografic de studio al trupei maramureșene , un Hardcore Metalic  care sună demențial ( părerea mea ) dar care vine cu adăugiri de genuri precum western ( vezi piesa Ride ) ceva Rock Alternativ presărat din belșug cu umor tipic 

      Dar sa revenim la ce trebuie să faci tu pentru a primi albumul  ( pentru că din păcate nu am decât unul ) ? Păi trebuie doar să-mi spui că-l vrei , fără întrebări secrete , fără concursuri , doar o mică tombolă ! 

      PS : pentru ca nu pot să aștept mult timp comentariul tău cum că îl vrei , tombola se încheie în data de 6 Decembrie , așa , ca un cadou de Moș Nicolae




         Acum să menționez și ce piese ai pe acest album ? ...simplu :

    1 . Ride
    2.  Bad Apples
    3.  Freak Show .......(PS.  personal preferata mea )
    4.  Trust Me
    5.   Away
    6.   The Business of Life
    7.   Never say Never
    8.   This is the day
    9.   Săracă inima mea ...... ( PS , beneficiează de un videoclip tare , tare incitant )
   10.  Extrem Funky Disco
   11.  Rocks Off

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu